Pengikut

Isnin, 1 Oktober 2012

Surat untuk mu...kerana merindu

1 OCTOBER 2012

I think this date is best one to us make our self more matched and close to ALLAH.....

Awak..
sebelum tu saya nak minta maaf sebab dah buat awak jadi macam ni.
saya tak minta banyak, saya cuma perlu awak untuk membimbing saya di masa depan kelak.
sebab tu saya nak ada nur iman dalam diri awak.
saya ambil keputusan ni sebab saya sayang awak.
saya pun insyaALLAH akan memuhasabah diri saya sebaik mungkin.
saya tak buat ni untuk membebankan awak..
tapi ia demi kita..demi kebaikan bersama..

Awak..
apa pun yang akan terjadi..
saya akan menyayangi diri awak..
di atas nama cinta..yang pernah kita alami bersama..
suka duka kita akan tetap menjadi kenangan terindah..

Awak..
sekali lagi maaf kan saya..
selepas apa yang bermula hari ini..
semoga kita akan lebih memahami diri kita masing-masing..
semoga apa yang awak & saya nak akan dapat kita kecapi di masa akan datang..
saya tak salahkan awak..
sebab awak lah kita dapat perbaiki hubungan kita..
sebab awak lah kita akan dapat memahami diri masing-masing..

Awak..
seandainya awak tak dapat kembali..
dan saya juga...
maka terima lah bahawa jodoh kita hanya setakat itu..
semuanya ketentuan ALLAH..
tak perlu lah kita menyalahkan takdir..
itu semuanya kerja ALLAH.
kita tak akan tahu sebelum kita mengalaminya.

Awak..
saya harap sangat kita dapat kembali semula.
seperti sedia kala..
dan punya iman yang kukuh dalam hati..
saya harap sangat kita akan saling melengkapi kelak.
dengan kelebihan yang masing-masing kita miliki..
dapat lah kita menutupi kekurangan kita nanti..
Amin..yarabbal alamin..

Awak..
jaga diri awak sebaik mungkin.
saya tak nak dengar awak sakit..


Yang sentiasa mendoakan kesejahteraanmu,
Norsiti Hj Osman