Pengikut

Sabtu, 1 Jun 2013

Lumrah Seorang pelajar

Assalammualaikum wbt..

Jazakallah ^_^


Hari ini sedikit kusut dengan Projek Tahun Akhir (PTA)..pertengahan bulan ni dah nak hantar PTA yang dah siap di jilid. saya akui semangat dan kekuatan dalam diri itu wajib ada untuk menyiapkan kerja-kerja pelajar ini. saya tahu semua ini juga adalah pertologan ALLAH SWT kepada hambaNYA.

Walaubagaimanapun, saya sedikit gembira kerana Assigmnet last untuk last sem ni hampir siap..Assignment untuk subjek satu ni tidak kurang hebatnya juga dengan PTA...BUAT PETA?? langsung tak terfikir ada subjek ni bila ambik program Planning ni.Tapi Alhamdulillah berkat kesabaran ALLAH tetap tolong hambaNYA.


Walaupun sebelum ne tak pernah tau..tapi ALLAH bagi peluang untuk saya tau ilmu-ilmu macam ni. Syukran Ya Rabbi.
Inilah lumrah seorang pelajar. Belajar ilmu untuk kebaikan diri.
nak kata TAK TAHU kene cuba dulu, kene belajar dulu baru tahu.
sebab tu ilmu perlu di timba..

Sem ni In Sya Allah sem last saya dan kawan2 kat bumi Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS).
Saya hargai jasa semua orang..^_^
gembira dapat kenal korang selama 3 tahun study..
ada jodoh kita jumpa lagi.

-Norct Hj Osman-







Tiada ulasan:

Catat Ulasan