Pengikut

Khamis, 29 September 2011

SAYANG MAMA SAYA..MUAH3X..

TENGOK BETUL2X!!!


Jom bincang pasal "kasih-sayang"...
apa pendapat korang dengan "kasih-sayang"..???

sebenarnye..zaman skarang ne nak tunjuk ckit kasih-sayang ngan mak bapak pun susah kan.
ye lah, zaman dah canggih, "attitude" pun kene canggih jugak.
ade pulak yang sanggup sepak mak die..alahai..
bandingkan pula dengan binatang kat atas tu..
tu binatang...tp manusia mcm mane????
cube imbas ckit..kite lahir macam mane?? ade ke smudah kite membentuk tanah liat??
OH NO!!!
Walaupun, sy x pernah jadi "ibu"..tapi sekurang-kurangnye saye dapat rse apa 
mama saye rse dlu..
kite dulu senang je..nangis terus kluar ke bumi..x tau la kite nangis tu sebab ape, sme ade gembira @ sakit..
tapi....
yang pasti ibu kite tengah bertarung dengan nyawa untuk melahirkan kite ke dunia.
walaupun tengah2 sakit mcm tu pun diorang still lg senyum sebab kite selamat dilahirkan.
BETUL TAK???
so, skang persoalannya dimanakh terletaknya kasih-sayang kite pada "wira dunia" kite si ibu????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan