Pengikut

Isnin, 7 November 2011

my cute garfield



Hai, korang..ape kaba hari ne?? semoga c-hat selalu.k.
sekiranya ada  sebarang tekanan melanda diri anda..
bereaksilah dengan cara menyibukkan diri kalian dengan keja-keja
kat rumah, keja skolah ataupun assigment2x yang sedia melambak belum dibuat lagi
tu.heheheh..kalau keja-keja semua ne lah yang memberikan tekanan
kepada kalian..
cube tenangkan diri dulu, tarik nafas dan hembus...
then, ape lagi bawak la layan blog kejap.hihihi..


Tengok  c garfield tu tengah jadi pelayan bergraduate..hihi
nak promote ler tu..ngegeh la garfield ne..heheh.

Alamak!! macam ade yang gado2x jerk..sabar lah
sang-sang garfield oi..
buat ape nak gado2x kat ctu? tak dok pekdah
lorh...
pegi balik kolej..suh..suh..suh..
heheh..
sah la budak garfield tersayang aku ne tengah promote..
hahah..wey garfield dok diam2x kat kolej bley tak..
jangan nakal sangat..
SUPERGARFIELD konon..
banyak la engkau..

ha..ne ape plak..huhuhu...
nak buat amal ke??
over la..
bleh ke macam tu??
alahai susahnya nak jaga diorang ne..
nakal-nakal belaka..
kain sape plak ngko rembat untuk
buat kain kat blakang ngko tu haa??
ko..jangan.....
balik nanti jage la korang ek..

Tengok diorang ne muke2 ngade..
apepun sye tetap syg korang...
I luv u all my garfield2x yg nakal..hee..

wish u all have
a happy day!!!

ameng_norct





Tiada ulasan:

Catat Ulasan