Pengikut


Khamis, 12 Januari 2012

Balik kampung

Assalammualaikum, & salam sejahtera..

Alhamdulillah, hari ini kita masih bernafas di bumi Allah yang indah ini.segala nikmat yang ada di bumi ini adalah anugerah Allah swt..& ianya adalah milikNYA jua..maka seharusnya kita bersyukur dengan apa yang kita miliki pada hari ini....
Apa pun..hari ini saya dah habis sem 1 tahun 2..lega bila exam dah habis.Masa-masa akhir tengah buat exam tu rasa nak kluar cepat je dari dewan peperiksaan..sebab gembira sangat.rasa beban terlepas dari baru..tapi harap dapat result baik lah lepas ne..sebab dah buat sebaik mungkin..ada la rasa happy sikit buat exam kali ne..
itulah lumrah seorang pelajar..
semalam dah habis exam..so hari ne nak jumpa dengan seluruh keluarga yang tercinta kat kampung nun di sana..saya rindu kalian sangat2x..ini la dugaan waktu nak berjuang mencari ilmu..berjauhan dengan keluarga tercinta..namun, ini juga lah salah satu dari ujian ALLAH buat kita..jadi..terimalah seadanya..

Bak kata pepatah "IN ORDER TO GAIN SOMETHING WE NEED TO SACRIFIES SOMETHING"

walau apa pun terjadi, tamatkanlah untuk segala sesuatu yang telah dimulakan..
semoga kalian juga akan berjaya dalam hidup kalian separti mana saya yang juga menginginkan kejayaan itu mengiringi kehidupan saya suatu hari nanti..amin.:-)

1 ulasan: