Pengikut

Ahad, 6 Januari 2013

exam.exam.

Assalammualaikum semua..^_^..

saya gembira malam ne sebab lepas kol mama ngn daddy..
kol dorang buat hati tenang..senyum sampai telinga..heheh..
sy kol sebab nak mnta restu exam esok...
dah terbiasa macam tu dari skolah dulu..
stiap kali nak exam, kol mak ngan daddy doakan semuanya ok..
lucu plak bila mama kata moga dapat no.1..
terus meletus ketawa..kalo dulu boleh la kata mcm tu..
tapi skrang kat U dh x pakai sistem mcm tu..
alahai mama2x..dah explain byk kali..
tetap jugak nak kata mcm tu..hihi
daddy plak bile x dgr suare kte dia kate kita nangis pulak..hihi..

Apepun esok dh mula exam untuk sem 5.
harap2 sy dapat buat yang terbaik kali ini..amin.
Ya ALLAH permudahkanlah segala urusan pelajaranku..
biarlah semuanya berjalan dengan lancar..
Wish me luck all..:-)

Doa + Usaha + Tawakal = in sha Allah berjaya


Tiada ulasan:

Catat Ulasan